Detta lucia hysteri

Haha fortfarande är det folk som beklgar sig över att jag inte blev lucia:P
Dom tycker det är tråkigare än jag till och med:P
Mötte min granne nu på gatan "ååå vad synd det var...du var ju sötaste och bäst där nere på stan och allting."
Först fattade jag ingenting såg nog ut som ett frågetecken för han sa sedan "jaa lucia" haha:P
Roligt det där:D

Kom precis hem från en dag med bara massa rep.
Blev lite halv frustrerad idag när Lotta visst hade stängt (kafeteriagumman)
Blev tvungen att knata till jannis och köpa te liksom:P
Men showen sitter som en smäck nu. SYnd att alla redan typ ha hört hela showen eftersom dom är i lilla gymmet och har "idrott". Blir så föööörbannad!

Ha får väl se om det blir en tripp till K ikväll kanske.
Måste städa också. Tror jag ska dra igång as fartig musik och köra en stor städning, byta sängkläder o hela köret!:D
Så får det bli.

GulleBull med BullFleezen!
Vi är så jävla bäst Min Bill!:D 

Kommentarer
Postat av: Nynäshamnsbloggen

Ja, det finns en hel del som gnäller om det!

2008-12-19 @ 17:33:24
URL: http://nynashamns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0