ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!

för du vill väl aldrig stå utan kärleken.. ?




OM JUST DIG



FULLSTÄNDIGT NAMN :
Elin Susanna Ahlfors

FÖDD : 15 december 1990

BOR: Nynäshamn

SMEKNAMN : Pöölin

INTRESSEN : Vännerna, musik

SKOLA :
Nynäshamns gymnasium


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..


SAKNAT NÅGON :
Ja

ÅNGRAT NÅGOT: Ja

LJUGIT : Ja

SVIKIT NÅGON : Tror jag inte

KÄNNT DIG SÄMST : En aning

GRÅTIT : I don´t do that

SKRATTAT : Självfallet

VARIT SJUK : Ja en smula

VARIT UTOMLANDS : Nuppsi

TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Ja det har jag väl:P haha


KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA :
Nej det var ett jevla tag sen

SKRATTAR DU OFTA : Haha aa riktigt ofta faktiskt

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Riktigt trött..

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Mycket bra med lite inslag av sjukdom och sällskapssjuk

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Tss god why?

HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Ja, det tror jag nog


KÄRLEK!


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Nej inte denna månad heller

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Nej, det kan jag inte påstå

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Ja, lite kanske

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Inte förbestämt, det blir väl bara så när man hittar rätt

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nej

OM JA, VEM : .

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD :
hmmmm få se nu....Noll

HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : Haha !?!

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Jajemen, vilket sätter sina spår

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: JA verkligen!:D

VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Bad guys, nerå killar med humor:D

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Söt i sätet och het på utsidan

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Lagom lång:D

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Men det spelar ju ingen roll..

FÅR DU MÅNGA KILLAR : Haha vad är det för fråga:P


UTSEENDET PÅ DIG



BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blondin

ÖGON FÄRG: Blå-gröna

LÅNGT ELLER KORT HÅR : Mellan långt

SNYGG ELLER FUL: Tror jag är mer söt:P

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ja det är jag väl.

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Det händer väl.

ELLER TVÄRTOM? : Nja inte ofta till mig iaf:P haha

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja, faktiskt (?)

HAR DU LÅNGA NAGLAR: Inte för tillfället, klippte av dom igår:D

SMINKAR DU DIG: Ja då

VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: Jo det är jag väl:D




..ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.


MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN

(jag är uttråkad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0