Thaimat på "ram nam nam" HAHA:D

Såå skönt med sovmorgon idag alltså. Halv tio började jag, hallelula:D
Då var det gemu som gällde. Nu är vi inne på B kursen och då har vi lilla Jimmie.
Fick någon skitbra cirkel, nu har jag glömt vad den heter bara för det. Men den var skit bra iaf:)
Efter det blev det lunch på Rim Nam, fast Robin sa att det hette "ram nam nam" HAHAHa:D så jävla kul när han sa det:)
Lunchade med Amanda, Kristian och Robin:) Trevligt trevligt:)
Sedan var det "ensamble", tjaa vi spelade inte utan vi körde en musiktävling. Mitt lag kom tvåa;) wiie
Sista lektionen var bokföring och jag var lika mobbad som igår:P KÄnner ingen där, vet några stycken men ingen jag pratar med:P Så jag får massa gjort  iaf, gjorde klart allt som man skulle.
Men Rebecca är ju tillbaka tills nästa gång så det är ju bra:) wiie:D

Blir nog bara slak idag tror jag, lite kolla tv:) Imorgon ska vi ha musikkommunikation. Det ska bli spännande, en helt ny musikkurs jeeei:D Just nu sitter jag och är översocial på msn:D But I´m happy wiiiiie:D:D:D

Kommentarer
Postat av: emelie

KVINT CIRKELN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOLOLOLOLOLOL........ :D:D:D:D

2008-08-29 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0