Shopping och alkohol :P

Bar av till haning igår för lite shopping:D Blev en hel del må jag säga:D

3 par skor
Ett par bagy jeans
En blus/t-shirt
En t-shirt
2 linnen
En kort kofta
En scarf
Ett par örhängen
Ett par stora spännen
Ett par röda hotpants:D

   
Där är några av sakerna:)

Tror nog det var allt:P Hehe sedan bar det av hem till mig, jag duschade¨och fixade lite. Sedan åkte vi hem till Sara..Där var det en alkoholkväll som var planerad:P Japps dagen innan skolan, baaad girls:P haha ´Blev även räkor till de. Resten av kvällen bestod av massa fnitter så timmy inte kunde sova, nattligt besök hos huset bredvid klockan halv 1 på natten. Jajemen Elin skulle minsann plinga på en viss person. Som tur var öppnade han inte hahaha:P Sara spillde vin i soffan och skulle säga "röööd är en negativ färg så jag valde att blunda" till konstapen om han stoppade oss dagen efter när vi körde mot rött hahahaha*:P
Vet inte när jag somnade blev iaf 2 glas vin till efter att Sara gick och la sig:P Sen slocknade jag på den vinluktande soffan. Var fortfarande full när klockan ringde halv 9 i morse:P Men upp gick jag, och till skolan bar det av:P
Vi fick bara lite info om sågen och sådär:P fick en lite skön komentar av Linda "elin du luktar fan öl"  "nej nej jag har inte druckit nån öl"  "nej men alkohol iaf"   "tjaaa igår ja:P hahaha"   tur att vi inte hade heldag i skolan alltså:P

    

Nu kom jag precis hem från sunnebyhallen. KOllade lite på Timmys träning och nu ska jag nog sova snart:)


The good and the bad times,
We've been through them all.
I want you in my life.
I need you by my side.
Without you it's hard to survive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0