Shit lördag, känns som typ tisdag:P

Känns inte ens som att det har blivit helg:P Man tappar fattningen när man jobbar hela helgerna och veckorna:P
Har liksom jobbat dubbelt idag, 10-14 på svens sedan började jag nere i glassboden kl 15. Slängde i mig en räkmacka där i mellan hemma hos Sara:P
Wiie Nisse var och hälsade på nere på jobbet idag, inte träffat honom på typ år och dar:D Han var där med Bjuris och co:) Så han underhöll mig när jag inte hade några kunden. Snällt av han:)

Sedan har dagen rullat på, kom från jobbet kl 8, sedan plockade pappa upp mig och vi åkte och handlade kräftor till i morgon då det blir kräftskiva hos Fannygirl;)

Juste jag och ´Catta lagade värsta middagen igår:) Potatisgratäng och fläskfilé sedan gjorde vi gino till efterrätt. As gott:D:D 

Blir förmodligen bara en lugn kväll hella idag om ingenting bara dyker upp såklart:P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0