Sågen:)

Yes nu fick vi äntligen uppleva "Såågen" som alla små estet ettor fruktar:P Nera..Men aa igår var alla små estet ute på sågen och lekte lite. Blev lite låtskrivning, 5-kamp, skulpturbyggning, namnlekar, allsång sånt där:) rätt mysigt.
Lite skönt att vara trea alltså:P Haha RESPEKT!!
Var en helt okej dag faktisktm lite besviken på mina ettor som inte backade upp mig när vi skulle framföra våran egenskrivna låt:P haha men det fick gå ändå:P
Jennis var så söt som delade med sig av sina kycklingklubbor till mig, hade ju inte planerat att stanna där så länge. Och sedan på kvällen bjöd Yvanna på onyttigheter:D Taack girls:D
Åkte hem sen vid 12 kanske, fick skjuts av en väldigt snäll pojk:) Taaackar så mycket, väldigt vänligt!:D

Vaknade för en stund sen, jag är "ledig" idag. Man skulle egentligen åka tillbaka och hjälpa till att städa typ. Men palla det liksom. Uschi! Jag får se vad denna dag bjuder på för spännande:D

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0