Bio bio:D

Japps blev bio i både förrgår och igår.
I förrgår blev det ju som sagt Sex and the City filmen igen:) Jag skrattade och grät lika mycket som första gången:D Jag skulle lätt kunna se den en gång till. Den är såå jävla bra:D Var då på bion i Nynäs faktiskt med Linda och Matilda, och sen lite fler men dom satt på ett annat ställe.
Igår blev det stress dirket efter jobbet, och stackars fredrik fick jobba själv, usch vad synd jag tycker om honom. Plutten!
Men det bar iaf av till Heron för att kolla batmanfilmen. Vi missade några mintuer i början men det gjorde inte såå mycket :) Det var jag, Johanna, Kalle, Kim och Mårten:)
Blev även lite stek på dagen med Johanna innan jobbet. Hihi johanna var röd sen mihihi:)

Idag väntar jobbet igen klockan 4, får se vad som händer innan det. Jag tror jag ska fixa min garderob faktiskt den ser ut som crap:P
Blir lite bild uppdatering nu:D

   

Förberedelse och Outfiten inför Matildas 18årsfest (minus skor och väska.) Klänning från Egyten, guld smycken och en jättesöt klämma i håret som man tyvärr inte ser:PHade även en jättesöt kuverväska och ett par ballerina med broderi på:) Hehe fick hello kitty plåstret av Linda på dagen och det kom minsann till användning då jag skar mig på knät när jag rakade benen:P Och det funkade ganska bra till klänningen så det fick sitta kvar:P haha råkade även klippa mig i fingret när jag slog in Matildas present:P Klant elin alltså:P

    

Har umgåtts med Catta mycket på sista tiden också:) Blev som sagt tårtbak här om dagen. Och många timmar har vi spenderat på jobbet. Det var hon som lärde mig att göra våra hembakta strutar och bägare och titta så fina dom blir:D hihi. Tycker en svartvita bilden är så fin på oss:) Jag har faktiskt varit utan min lilla satmara i nästan en vecka nu. Men idag kommer hon hem minsann:D Wiiie:D

   
Japps här är lite förebilder av mitt rum:P jag ska nämligen storstäda nu tänkte jag:D haha får se hur långt jag kommer, ska fixa garderoben och damtorka och sånt:P men efterbilder kommer i nästa inlägg förmodligen;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0