VILL HAA (besökar rekord dessutom)

Var nere på stan efter skolan med Rebbisen, tog fört en fika och sedan spanade vi runt i affärer.
Hittade ett par skor som jag sååå gärna ville ha. Ett par vita tygskor från Tommy Hillfiger. Såå snygga!!



Seriöst jag vill HAA dom. Skickade i väg lite mms, ett till Nisse, ett till Peter, ett till Victor och ett till Mamms.

Köpt till mig! Bara 599 kr, i storlek 37 tack!:D

Nisse: HAHA!
Jag: Men snälla raaa!!
Nisse: Tankar hellre min bil!
Jag: Fyy vad elakt:P haha

Peter fick inte upp mms och när jag sedan sa vad det var pratade han bort det.

Mamma: Köp själv!
Jag: Men vad fan daa
Mamma: Svär inte så förbannat!


Den ända som kom ett ett bra svar var Victor

Victor: Vart hittade du dom då?
Jag: I nynäs på skoaffären!
Victor: Får ta det någon dag ;)

Besökar rekord här om dagen, 27 unika besökare, dagen efter var det 25 st :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0