Två flugor i en smäll

Vanlig dag i skolan, lika slakt som vanligt på ensamblen.
Efter skolan var det av ner till centrum för att göra syntestet för körkortstillståndet:P
Gick så bra så fick det till och med gratis för att jag köper mina liser där.
Sen så slog det mig att jag kunde lika gärna göra ett vanligt syntest på samma gång.
Så så blev det och faktum är att mitt högeröga har blivit sämre, ganska mycket.
Sen så spökar ju min astematistiska fel (eller vad det heter) där också som dom inte lyckas fixa riktigt.
Men men nu är iaf nya linser beställda och mamma är glad eftersom jag gjort dom där testen:P

Måste än en gång påpeka VÄDRET. I LOVE!! Jag har gått utan jacka hela dagen! SOMMARN KOMMER!!!
VÄÄÄÄGRA VINTER!! 

Iaf, hehe ikväll är det street, Var ju ingenting förra veckan.
Nu ska jag äta någonting sedan kolla på tv:D tokladdning inför dansen:P 

Smell me later (när jag e nyduchad efter dansen för eran egen skull!)

Kommentarer
Postat av: Rebbs

http://brunettens.blogg.se menade jag ;D

2008-04-15 @ 17:46:36
URL: http://Rebbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0