Super slak och mat för hela slanten

Japps begav mig till Peter denna natt med. Gick dock denna gång, dom långa tre minuterna det tar att gå ner dit:D
Victor var här på kvällen btw, blev lite film och snack:)

Väckte Peter halv 1 efter att ha legat vaken typ en timma:P HAHA
Kände mig lite elak men seriöst man kan inte sova så länge!!!
Drog sedan till kvantum för att handla "Elinfrulle" men då kom Peter på att det var lika bra att handla ordentligt:P
HAHA Det var inte liite mat det stoppades ner i den där vagnen, såg ut som vi handlade för en 5 barnsfamilj.
"Ja men nu behöver jag ju inte handla på länge igen, förutom småsaker dåra" Blev Peters försvar:D
Aaa ganska logiskt:P Vi hyrde två filmer på samma gång. The Animal, sjuuukt bra film, både jag och P kom på att det fanns en film innan den där som båda lyckligtvis hade sett:D Sedan hyrde vi Flood, väldigt kass film måste jag säga. Blev lite mobbing för att jag valden den..man kan ju inte alltid vara bäst:P

Är hemma en sväng nu för att hämta lite grejer till i morgon.
Usch jag är nervös inför NP i engelska, writing!!
Måste läsa igenom det där häftet också.
Hoppas verkligen det går bra!

Got to pack my things now!
Talk to you later dudes!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ems

haha jag gör också engB nationella nu, vi har den kursen på två år.. hehe.. hoppas det gick bra för dig! puss

2008-04-28 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0