Pengar i handen och glass i hamnen!

Otroligt härlig fredag!
Känner mig lite duktigt, Sara, Linda och Emma förvann under andra lektionen men jag och Yet satt minsann kvar och jobbade. Jag känner mig stolt!
Pankaka till lunch satt ju inte heller precis fel! Men sylten var konstig!:P

Efter skolan åkte jag ner på stan med Rebbs och Yet, jag gick till svens för att fråga varför jag inte fått in lön.
Då var det såhär att Lasses dator hade fått virus. Tyvärr gav han mig den sanna anledningen. Hans grabb hade porrsurfat!. Okej ganska kul grej, men är det verkligen någonting man går och säger till folk?
Iaf fick pengar i handen denna gång 1750 spänn blev det denna gång:)
Det ska allt sparas.

Tog årets första kulglass idag också. Så jag slösade 30 kr, men det var det lääätt värt!
Mycket trevligt, tog bussen hem och nu sitter jag här. Helt ensam i huset. Grymt skönt:)

Okej till lite tråkiga saker, MATEMATIK! Seriöst jag vet inte hur jag ska klara nationella provet.
Ekvationer kan jag inte längre och inte andragrads funktioner! :(:(
Och jag känner mig inte dirket motiverad till att plugga heller eftersom jag fattar NOLL!
Uschi!!

Nu blir det tv tjolahoppsi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0