Nedrans blogg

Kunde inte ens blogga igår för att sidan laggade så mycket!!

Till Anna dåra: Ja detta blev ju som en chat, ehm jag vet att han har velat ha den där bilen sen typ i 7an och jag är hur glad som helst för hans skull, absolut. Men aa som sagt bara ett skämt absolut ingenting illa menat.
Så slutet gott allting gott, No hard feelings, aight?

Igår da, gjorde väl ingenting speciellt, jazzen gick jättebra. Lite jobbigt att slänga sig ner på knät bara där jag har skrapsår men men..gick ner till P och drack te senare på kvällen. Inget mer spännande!

Idag har jag varit dålig men ändå bra (alltså 3 pluppar, eller hur bäärra?!?:)
Dåliga var att jag skolkade från skolan HEELA dagen, bad girl.
Åkte in till stan med Sara istället, shoppade nya skor och en skal (scarf? whatever!)
Sedan tog vi bilder till hennes bildspel som består av mina NYA skor i olika situationer.
Mest när jag går och hoppat och sånt där skojsigt:D

Åkte sedan hem med halv 2 tåget. Råkade springa in i Emelie på vägen hem och hakade på henne hem till Alexandra:D Där blev det först massa slak sedan hjälptes vi åt att städa hennes lägenhet.
Jag valde köket, fick diska i över en timma typ. HUUUR mycket disk som helst:P
Men vad gör man inte för sina vänner:D Det blev grymt fint iaf, fick även lite smycken som tack:D

Nu sitter jag här och borde städa mitt eget rum, får bli snart när jag vilat upp mig:D
Väntar på att sara ska komma hem så jag kan lägga upp lite bilder:D
Här kommer ett smakprov



Mina nya skooor:D


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha, har du känt honom så länge?
Vad bra att du är glad då, men det är bara en så typisk kommentar som kunde kommit ifrån någon avundsjuk snubbe. Eller ett flirtigt skämt från en tjej. Men men, nu är ju inte du kille, så :P
No hard feelings!

2008-04-18 @ 19:52:45
URL: http://ehrnstedt.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vi skulle ha tagit före och efterbilder på hur mitt kök såg ut, så hade alla fått se hur duktig världens BÄSTA Elin är :D

2008-04-20 @ 18:22:04
URL: http://brunettens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0