Massa babbel och kalla händer

Japps hemma från dansen nu, klockan är så mycket som halv 10. Jag slutar kl 8:P haha
Fastnade utanför med Yvanna, vi båda behövde snacka av oss lite både om gott och ont:P
Det var mycket skönt och fattar inte hur vi kommer in på så konstiga saker:P
Allting började med en viss sak som ej kan nämnas och slutade med sexprat!?! Mycket skoj ändå må jag säga:D
Dansen gick bra, vi fick dock skäll av maria eftersom vi inte kom ihåg någonting av koregrafin till den nya dansen:P
Men men nya tag nästa vecka.
Nu blir det dusch för att mina händer är såå kalla!!

Och du lilla anonyma kommenterare som påpekade att Nisses garage ligger bakom pizzahouse..GLÄDJEDÖDARE ;) Neera jag vet det OCH jag vet att han ville skryta lite;) haha

Varför kommenterar man anonymt för? Hallå hemliga männsikor shape up:P
Lite mat behöver jag också känner jag.
Men först dusch!
Puss:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, jag är inte anonym. Glömde bara bort att skriva dit namnet.
Jaså, det vet du? Han behöver inte skryta med den. Han är inte sån.

2008-04-17 @ 11:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0