Little good drummer Girl

Jag måste hålla med Thereces komentar:

"Duktig flicka"

Jag har minsann varit en riktigt duktig flicka de senaste dagarna. Hjälpt mamma mycket här hemma eftersom hon är sjukling, stackarn. Sedan har jag även pluggat. Vi hade engelska redovisning idag, vilket gick oväntat bra. Min lärare var mycket nöjd med mig. Vilket kändes sååå skönt, hon har varit lite orolig över min nedgång senaste terminen. Men jag känner mig på topp just nu:) Kändes inte ens jobbigt nyss att läsa en tre sidor lång berättelse om gudar och sedan svara på 11 frågor. Det gick lätt som en plätt. Sen att min fantasi sviker mig får jag ta.

Nu måste jag bara skriva klart min filmanalys också, har bara lätta saker kvar att skriva ändå skuter jag upp det hela tiden. Varför?!..ingen aning. Sen måste jag iofs läsa ut min lilla novell som är på engelska också.
Nej nej nu kommer jag minsann in i fel tänkande igen, en sak i taget. Matten börjar ljusna lite, jag förstår faktist detta avsnitt.

Well well, ingen dans idag så jag har massa tid på mig att fixa och dona.
Jag är även mycket sugen på att piffa till mitt rum. Hur har jag inte riktigt kommit på ännu men det kanske dyker upp en idé i mitt huvud vilken dag som helst.

Trumlektionen idag gick såådär ganska bra, Micke säger som vanligt att det är så grymt att jag har sånt tålamod. Den som inte ger sig lär sig blev dagens visdomsord.

image220

Kommentarer
Postat av: ems

haha skön bild bruden! ;)

2008-04-14 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0