Härlig Tisdag, känns som Fredag

Måste än en gång påpeka det fina vädret!!!
Låg uppe på musikhus taket idag och solade! Var verkligen hur skönt som helst!
Sedan när vi gick från Musikhuset jag och jennis konstaterade vi att det kändes som fredag!

I morgon är det esteternas dag nere på vågen! Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!!
Hm hm hm!! Får hitta på något!
Ikväll har även 3orna sin tack och adjö show nere på vågen kl 7. Tyvärr kan jag inte se den eftersom jag har dans då! Men men.
Kanske blir ringvägen idag med Dennis, Linda typ:) Får se vad som händer,

O jag har fixat dubbeldate också HAHA
Jaja:)


Du gör mig fånigt glad!

Kommentarer
Postat av: heeemlis

Ja det har du alllt fixat ;)

2008-04-23 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0