Esteternas dag

Japps så var den stooora dagen över.
Allting gick fin fint:) Några små missar med annans as bra:D
Åt lunch ute i solen också, inte helt fel måste jag säga.

Robin fyllde även 18 idag så vi sjöng för honom, hela estet och hela publiken:D
HURRA HURRA HURRA! Så han och Kristian skulle till hard rock cafe och dricka biira:D

SEDAN TOG ÄVEN SARA KÖRTKORT IDAG!!!!! JAG ÄR SÅ STOLT!!! Slängde mig över henne när jag fick veta det:D
Fick även åka en sväng i fiaten med henne:D

Träffade Victor en snabbis också, han ville låna mina sony eriksson snäckor.
Nu sitter jag här och gör mest ingenting. Catta kanske kommer hit och kollar på lite kläder tills dopet på lördag.
Ska styla henne:) Skoj skoj!:D
Nu blir det tv puuussen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0