Uppe kl 08.00?:S

Ja man kan ju undra vad jag gör upp kl 08.00 när jag börjar 11.25. Det är såhär att jag är en lat människa som skuter upp saker som jag egentligen borde göra med en gång. Ja jag blev inte klar med min analys igår. Så nu sitter jag här och har precis skrivit ut den! SKÖÖÖÖÖNT! Måste göra lunch snart eftersom det är äcklig lunch i skolan. Sen är det bara massa Moncia lektioner som väntar. snark! Har varit dålig denna vecka med när det gäller träning. Har inte haft tid att gå på bodyjamen (Skiiiiiit tråkigt) Jävla analys bajs. Men idag kanske jag gör det! Får se, var ju ändå på dansen i tisdags och jag har fortfarande träningsverk i magen. Usch måste verkligen städa i mitt rum, kläder övarallt:P Ganska konstigt, igår var det inte alls såhär tycker jag:P Eller var det kanske i förrgår?..Jaja jag ska fan städa nu, sen laga mat. Men jag vet inte vad jag ska laga. Får rota i frysen!

Read me later ;)

Åååå sitter och lyssnar på lugna favoriter. Nu kom den där låten "what can I do to make you love me" Gud vad mysigt:D!!!



Usch dagen i skolan var allt annat än kul. SKIIIT seg!! Men söta Linda bjöd iaf på bullar på kulturhistorian (sista lektionen) det hjälpte till en början men när det var kanske en halvtimma kvar på lektionen blev allt super segt. Sara låg och halv sov i bänken bredvid. Jag satt och fulade mig med min keps, Yvanna joinade mina fuligheter efter som stund, och till slut satt vi och as flabbade:P fy fan alltså, torsdagar är inte lätta!!
Ikväll blir det body jam har jag bestämt. Funderar även på vad jag ska ha på mig i morgon eftersom jag alltid försöker vara lite extra piff på fredagar!
Yeah yeah that´s al for today!

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0