Trum/Sång dag.

Började kl 09.00 som alla andra dagar under denna vecka. Idag var det gemensam "trumlektion" vet inte riktigt om man kan kalla det det men men. Micke pratade lite om olika tekniker och sånt. Sedan kom han in på trumsolon..vilket för övrigt är as coolt!!:D Och då skulle han demonstrera hur ett sådan kunde låta. Jag ångrar verkligen att jag inte hade mobilen redo och filmande, förr mitt i allt började göra VÄÄÄRSTA trumsolot, på typ 5 minuter. Det var verkligen helt sjukt bra, HUUR coolt som helst. Jag dog nästan..ASgrymt!! Sen fick vi även se en film på hans förebilder, tre stycken snubbar. De var såklart också helt sjukt grymma! Efter den lektionen var det dags för lunch. Laxfiléer och potatis var det idag, helt okej faktiskt. Klockan 12.00 var det dags att bege sig upp till kära musikhuset igen för att ha gemensam sånglektion. Den blev inte alls så som jag hade tänkt mig. Jenny och Yvonne pratade mest om hur stämbanden fungerade och vi fick även se ett par riktigt på datorn. Det var ett klipp från när någon läkare hade gott ner i halsen på en människa med en lite kamera och sedan fick den personen göra olika toner. Det såg riktigt äckligt ut måste jag säga. Sedan fick vi se en video där man lärade sig att "sing like a pro" . Helt okej film men GUUD vad seg man blev av det, nästan alla satt och gäspade.

När klockan var ungeför 14.15 fick jag helt plötsligt väärsta godissuget och inte nog med det, typ 5 minuter senare drar en 3a upp en påse med nappar (ni vet godis nappar) ur sin väska och bara mofflar i sig. BLÄÄ för henne:P
Så 15.00 när vi slutade gick jag ner till Sara och lånade pengar av henne och gick till Kvantum och köpte en STOOOR godispåse. Och jag skojar inte den var verkligen stor med stora bokstäver. Hela 87 kr kostade den!!!
Men jag skulle ju inte äta allt själv, när jag kom till Sara ville först hennes mamma smaka, sedan låg jag och Sara och mofflade, sedan kom även hennes lillesyrra och snodde massa:P Tur var väl det, annars hade jag rullat i skolan i morgon. Jag har iofs typ lite mindre än halva påsen kvar. Men Victor kommer hit sen och då vill ahn förmodligen smaka.

Idag har jag bestämmt för mig att göra.....INGENTING...YEEEEAH!!:D Jag ska bara ligga och dega i sängen framför TV:n men min feta godispåse. Det är både IDOL och TopModel ikväll så det är som upplagt för slakdag!
Nu ska jag byta till myskläder och gå och lägga mig i sängen. Men innan det ska jag fixa i ordning i mitt rum, tänkte göra myspys tills ikväll när Victor kommer, tända mina ljus och sånt:D


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0