New people

Aa, vaknade hos Victor och var på as dåligt humör, av någon konstig anledning. Jag låg typ bara uppe på hans rum hela dagen och kollade på tv, jag hade tur eftersom det visades massa repriser av topmodel hahaha. Vid  16.00 kanske fick jag arslet ur sängen då åkte vi hem till mig. Victor var inte här så länge utan drog ganska snabbt till micke eftersom de hade bestämt sig för att hitta på nått. Så här satt jag helt ensam och försökte hitta på nått kul. Juste min mamma var vääärsta gullig. När Victor hade gått kom hon och frågade om jag var hungrig, aa lite sa jag. Så sa hon inget mer men sen typ en halv timma senare kanske kom hon in i mitt rum igen och sa "Middagen är serverad!" (alla andra hade redan ätit) så jag tänkte vad nu då?.. så gick jag ut i köket och ser att hon har fixat mat till mig och dukat fram på bordet och tänt ett ljus, HUUR gulligt som helst! TACK MAMMA:D:D Jaja efter jag hade ätit så gick jag tillbaka till datorn, pratade med lite folk. Hade pratat med Linda tidigare på dagen och vi funderade på att slå våra kloka huvuden ihop och hitta på något kul. Så vi spånade lite på det sen så sa Linda att hennes kompis Sandra skulle hem till deras kompis Lollo och frågade om vi ville hänka. och ja så blev det! Så vi satte oss på tåget till haning. Spännande och träffa lite nya tjejer (alltid kul!!:D) När vi kom hem till Lollo (som bodde i värsta fina huset btw) bjöd hon Sandra och Linda på kaffe latte, och eftersom jag är för mesig för att dricka kaffe hade hon blandat saft till mig, sweetnose! (hennes mormors saft, as god faktist hahaha) Sen fördrev vi tiden med att sitta och snacka, kolla massa roliga saker på datorn och SKRATTADE. Alltså Lollo fy fan var sjukt rolig hon var, plus i kanten till dig Lollo. Hon och Sandra berättade massa sjukt roliga saker som hade hänt i skolan och jag höll på och DÖÖÖ av garv helt sjukt kul. Vid 12 var vi tvungna att gå till bussen sen var det bara vägen hem som väntade. Alla var rätt döda men vi hade fun ändå, eller hur tjejer hahaha:D

Detta var faktist en jätterolig kväll! Det måste bli flera!
Lollo, Sandra och Linda tack för en sjukt kul kväll haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0