Mys inne i stan! 14/9

Det blev en mycket lyckad fredag igår om jag får säga det själv! Först var det skola precis som vanligt, efter skolan drog jag, Emma, Linda och Yvanna ner till Konditoret och tog en fika. Både jag och Emma var sugna på att hitta på något, vi var verkligen inte på något hemma-sittar-humör. Så vi + Linda bestämde oss för att åka in till stan. Först pratade vi om att gå på bio men det skippade vi. Vi tog halv 7 tågen in till stan, när vi kom till ösmo hände en kul grej. Vi satt och snackade lite sen kom det en kille in från vagnen bredvid och hälsade på mig, jag fattade ingenting fören han sa sitt namn "kristoffer" då kopplade jag att det var Lindas killkompis som hon hade pratat om tidigare på dagen. Hon hade glömt att säga att även han skulle men så det hela blev ganska rolig. När vi äntligen kom fram till stan så bestämde vi oss för att ta en fika. Vi gick till ett jättemysigt café på östermalm, jag tog en chilatte (ovanligt) och en macka.  Vi satt där ganska länge, sen fick vi sällskap av Kristoffers två killkompisar, "drelle" och den andra kommer jag inte ihåg(fy på mig) Trevligt med nytt folk tycker jag..! Så satt vi där ännu längre, sedan gick vi ut. Efter ett tag märker jag att min telefon ringer. Då är det en killkompis till mig, Jesper som ringer. Vi snackar en stund och bestämmer att han ska komma förbi och säga hej. Tog en ganska lång stund för honom att komma (sega människa) men när han väl kom gick vi till ett annat  café och tog ännu en fika. Hahahahaha tree fika på en dag, REKORD! Men mysig var det. När vi hade fikat klart var klockan redan runt elva så vi satte kurs mot Nynäshamn igen. Vi sa hejdå till min kära vän och gick ner till tunnelbanan. Sedan var det bara den långa dryga vägen hem som väntade.  Väl hemma i Nynäs blev vi flickor upphämtade av min Älsklings Victor. Han körde hem Emma och Linda, sedan åkte vi hem till mig. Det blev direkt i säng när vi kom hem. Blev lite tv och mys innan vi somnade. Som sagt, blev en mycket trevlig Fredag, med massa skratt, både nya och gamla ansikten och gott fika. Kunde nästan inte blivit bättre!

Jag tackar för en jättekul kväll flickor och pojkar!

Glömde en sak, när vi tjejer var på toaletten skulle linda torka händerna efter att ha tvättat dom. Hon sträcker ut handen och ska precis ta ett papper då den helt plötsligt börjar låta och matar ut ett papper av sig själv. Fy fan vad rädda vi blev. Fasiken jävla nymodigheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0