KLÄÄDER:D

Varit en jättenice helg, shopping och festande på fredagen. Kalas och ännu mer kläder på lördagen. Upptäckte att det faktist var 4 på jeans jag fick:D Så nu har jag alltså 5 par nya jeans. Så nu finns det 20 par jeans i min garderob:D Dock bara 12 jag typ anväder. Och sen en jätteskön stickad tröja, ett vitt linne, en as häftig ganska slapp t-shirt, en tunn jacka. En nike tjocktröja och stor t-hirt. Aaa det var nog allt:P haha resten av kläderna åker ner på Pernillas:D hehe om 20 minuter kommer min Victor ockå, mycket trevligt.
 Juuuste något coolt, jag vaknade exakt 09.00 idag:D Jag tyckte det var häftigt iaf:D
Jag har faktist hunnit städa idag också, och sytt in jeansen lite  benen. Har även fixat i min garderob och tagit en promenad runt alhagen. Jäkla effektiv söndag må jag säga. Nu ska jag bara plocka i ordning på mitt sminkbord sen är rummet i toppform:D

HELBRA HELG:D WIIE:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0