Jäkla låt jävel

Alltså jag blir galen på barnprogramen nuför tiden, allting är typ överanimerat och skit dåligt. Speciellt på disney chanel, kollade på det i morse. Skit program bara..!! Jag skippade det och gick istället och plockade i ordning i Victors kök (sov hos honom om ni inte hängde med) så tråkigt var alltså programet. Efter det blev det bussdejt med Jennis, mysigt mysigt:D Sedan massor med Monica lektioner, segt som vanligt. Gick inte speciellt bra men men. Fick skjuts hem med Sara boy, fast de hade bråttom hihi tack så mycket:D När jag kom hem gjorde jag lite kulturhistoria. Vi skulle läsa lite sidor och sen svara på frågor, hann inte alla på lektionen så gjorde klart de hemma. Sen gjorde jag frågorna vi fick på rörligabilden om någon film vi såg. Så nu har jag det klart känns skönt. Nu är det bara den där jäkla analysen på svenska som jag ska göra men det får fasiken vänta. Gick på bodyjamen idag som planerat (JIPPIE) Var skitkul som vanligt, till en början. Sen fick min mage damp och gjorde as ont, men jag fortsatte. Sedan efter en stund blev jag helt yr, så jag tänkte "äsch jag behöver lite vatten" Så jag gick och drack sen fortsatte jag dansa. Men då började det helt plötsligt bli svart för ögonen och massa, då gick jag av och satte mig ner. SKIIIT tråkigt precis när allt roligt började! Nedrans skit..!! Efter dasen satt jag Linda, Yvanna och Maria kvar och snackade lite. Fick en wanna be redbull av Yvanna den hette BURN haha:D Skit god..! Sen så började alla dra sig hemmåt men jag och Linda stod utanför och snackade lite. Först kom min pöjk förbi och flashade sin nyfixade bil, jättefint gjort knuppis! Sen kom Hultan förbi så stod vi och snackade med honom, och den skjutsade han hem mig:D ´tackar tackar:D hehe nu sitter jag här och försöker hitta låten jag dansar till på streeten men det går inte att hitta, piss irriterade!! men jag hittar nog den sen, får fråga maria vad skiva heter eller nått:P
Nu ska jag ner och duscha kanske, har inte gjort det än!! BLÄ svettoELIN....!
I morgon är det fredag..har ingenting planerat så om ni har nått kul för er och vill ha med en rolig person så tell me!:D

Tjuuuhuuu:D

Juste, Bajs på Rebecca som åker till Bulgarien i morgon! Hoppas det regnar alla dagar!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0