I´m here

Ja, även jag föll för det här med bloggandet. Attans trodde jag skulle kunna hålla mig men icke!
Jaja, har varit en helt okej dag, man ska inte förvänta för mycket av en måndag. Vaknde upp bredvid min kära Victor, tog en snabbdusch eftersom jag var för lat för att göra det igår, sen gjorde jag alla andra saker jag brukar göra på morgonen, sminka mig , fixa håret , klär på mig och käka frulle. Sen blev det bussdejt med Sara (usch jag är lat) bor inte speciellt långt från skolan, men vad gör man inte för att få spendera lite extra tid med min Sara!;) Första lektionen var engelska, inte allt för kul! Efter det har jag egentligen en värdelös håltimma på 2 och en halv timme (sopa som lägger scemat) men då lekte jag med Sara och Emma för de har foto och det är rätt skoj! Vi sprang runt ute och fotade olika "känslor" eller vad jag ska kalla det. Menar alltså t.ex. rädd, arg , sur, ledsen ect.
Var riktigt roligt faktist, vi hittade på massa roliga saker att göra, jag fick vara upp och ner (jag stod alltså på händer, vilket såg väldans kul ut HAHA) kanske kommer upp en bild i framtiden, då får ni skratta!:P
(FUCK NU BÖRJAR JU TOP MODEL) jaja skriver lite segt hahahha! jag är en nörd I KNOW!
Jaja efter fotolektionen drog jag och Sara till Pizzahouse för att det var äcklig mat i skolan (stekt falukorv, böngegga!?!?!?!eeuuuw och klyftpotatis) blev en fet pizza istället, sååå gott haha! 
Sen var det dags att bege sig till det kära musikhuset, för att ha gehör och musiklära. För de som inte vet så får jag Estet programmet inriktining Musik i Nynäs:P hehe anyway, efter det var det ljudteknik, vi hade fått läxa att ta med en låt som vi tyckte lät bra,(som jag såklart hade glömt) vilket innebär att alla instrument hörst bra, att det ligger på ungefär samma nivå, att sången hörst bra, inget brus osv. Medan vi satt där och lyssnade på alla låtar kom jag på att jag skulle gå till halv 6 denna dag eftersom jag har rörlig bild som individuellt val, var verkligen inte sugen på det. För ovanligheten skull hade jag tur, fick ett litet sms av min kära Sara där det stod "rörligbild inställd lasse åkt hem mår ej bra"! Hemskt att säga det men gud vad glad jag blev! SÅ efter ljudtekniken bar det hem till Sara eftersom hon hade tagit med min jacka från skolan (TAACK BABE) så jag gick hem till henne och myste lite. Det är så skönt att vara där för man känner sig liksom inräknad. Hennes mamma hade inte äns frågat om jag skulle ha mat, så när han skrek att maten var klar reagerade jag inte, så efter en stund skrek hon " ELIN MAAAT" "Jaha" fick jag ur mig, så gick jag ner så sa hon "Visste du inte att du var inräknad?" nee.. "du är ALLTID inräknad" Hur gullig får man vara!!:D Efter maten blev jag tyvärr tvungen att bege mig hemmåt eftersom jag skulle på Yvannas Body jam (typ friskis och svettis fast mycket mer dans) Det var faktist JÄÄTTE kul men ganska svårt och JOBBIGT!! Efter den jobbiga/roliga bady jamen skulle jag cykla hem, när jag kommer till entren för att gå ut upptäcker jag att det SPÖÖÖREGNAR, det verkligen vräker ner. Det fanns inte så mycket jag kunde göra, gick ut och hoppade upp på cykeln och trampade upp för alla backar. När jag väl kom hem var jag både genomblöt och helt slut!
Och nu sitter jag här och skriver blogg. Oduschad och illaluktande!! yeey I´m proud of my self:P pff...! För förtillfället gör jag ganska mycket, skiver blogg, kollar top model och pratar med folk på msn.
Nu kom min kära Victor också..wiie:D Inte speciellt ovanligt eftersom han alltid sover här (vilket är urmysigt)
Och nu kokar han nudlar till mig, är han inte sötast!:)
Ska vara trevlig med honom nu så det här var allt för mig idag. Blev ett jäättelångt inlägg idag.
Yeah yeah smell you later dudes:P
                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Y

ASHET lady! ;) haha.. kram Y

2007-09-13 @ 00:04:01
URL: http://yjustlife.blogg.se
Postat av: Y

och just det, PS, jag orkade läsa! lätt! ;D

2007-09-13 @ 00:06:26
URL: http://yjustlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0