Good Morning

Äntligen Fredan..! Klev precis upp ur sängen faktist och kom på att jag ska sova hos Victor idag och blev tvungen att skriva blogg nu eftersom jag aldrig sitter vid datorn hemma hos honom. Börjar 09.50 idag och slutar 13.35, helt okej fredag. Måste be Erland om hjälp idag med matten, fattade noll av en av frågorna som jag försökte göra igår. Jävla matte..
Haha ska försöka vara fredags fin idag, nån konstig sak jag fått för mig HAHA, kul kul kul:D Jaja nu ska jag gå och fixa ordning mig.

Read me later:)¨


Blir så jäkla galen. Jag var nere på stan med Emma och Linda, första gick vi in på tosino, så hittade jag en fin tröja och en väst så köpte jag de. Efter det så gick vi och fikade, satt där ett tag, drack en jättegod chilatte tror jag det heter. hahaha måste bara skriva ner detta "du ser så mjuuuk ut jag måste bara få känna på dig, aaabushibuuush:D" hahahah så sjukt kul:D jaja iaf efter vi hade fikat så gick vi in på skoaffären så hittade jag ett par as snygga converse som det var 30% rea på. Gick till kassan och skulle betala men så gick det inte, jag hade för lite pengar på korten!!! blev galen, men sen kom jag på att jag hade ju 1000 kr hemma (JIPPIE) så tänkte jag att mamma skulle kunna komma ner med pengar till mig, så jag ringde henne. Vet ni var hon gjorde då? hon SOV?? och orkade inte komma ner med mina pengar. SLÖ MAMMA!! Men så kom jag på att  pappa kanske var på väg hem, så jag ringde honom men då hade han precis åkt från jobbet (han jobbar i tyresö) så där sprack den ideén.
Så det var bara att sätta sig på bussen hem, men pappa ska iaf skjutsa ner mig på stan när han kommer hem. (TAACK). Jag ringde även Victor när jag satt på bussen men idag hade han fått för sig att ha PMS, så blev lite fight där men det löser sig väl när jag kommer hem till han, hoppas jag:P
Jaja måste packa och lite sånt nu.

SKA HA DE DÄR SKORNA- de kostade faktist bara 489 kr:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0