Ensamble dag

Idag har det varit en kul, soft dag. Vi hade ensamble första lektionen, när vi kom dit berättade våran lärare Jimmie att Jenny var sjuk ( en annan lärare som vi har t.ex kör med) var sjuk. Eftersom vi bara hade lektioner med henne efter ensamblen så slutade vi efter ensamblen, så vi bestämmde oss för att köra lite längre ensamble idag eftersom det är sååå roligt:D Vi fick nya grupper och varsin ny låt idag. Min grupp som bestod av Mig, Amanda, Rebecca, Tobbe, Antonia och Tina fick låten Pride med U2 ( In thee naaaaaame of love! you know?) Riktig rolig låt, lätt, rolig och jobbig. Eftersom vi hade lång lektion så blev jag trött i armarna eftersom jag hade ett 16dels komp på trummorna i denna låt. Men men jättekul iaf. Efter lektionen var det dags för lunch, typ alla utom jag och Rebecca hade mat med dig så vi knallade ner till matsalen i skolan. Vi slakade lite i skolan efter vi hade ätit. Träffade Linda och Yvanna (wiie:D). Sen gick jag och Rebeca upp till musikhuset, då var vi lagom trött och flummiga, gick och sjöng alla möjliga olika versioner av pride. Fy fan går inte att förklara hur kul det var. But you know Rebecca!
Vi var inte kvar i musikhuset så länge men men. När jag sedan kom hem la jag mig i soffan och kollade på tv. Bestämmde mig för att ta ett "powernap" på 20 minuter. (aaa det blev noog inte längre) Satte på snooze typ 5 ggr:P så det där powernapet blev typ en timma långt, fy skäms. Vaknade  vid kvart i 5, då blev det lite bråttom eftersom jag skulle på danslektion halv 6. Så jag bytte om och fixade allt sen kom Victor hem och körde ner mig. Det var en väldigt stor grupp på dansen men det var roligt:) Efter den lektionen var det body jam idag igen och även där var det mycket fler än igår. Lika jobbigt som igår men skönt efter. Victor hämtade upp mig efter träningen sen åkte vi hem. ´Jag hoppade in i duschen och han lagade mat till oss:D Smarrigt värre...! Medan jag åt kollade jag top model, som vanligt, Victor ville inte kolla med mig så han åt upp snabbt och flydde in i mitt rum!
Kom på att IDOL började idag också, missade hela eftersom det gick samtidigt som topmodel måste kolla på reprisen på söndag eftersom det var från sthlm denna gång:D
Nu ska jag gå och vara mysig med Victor!
Tjingeling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0