Torsdag

Idag var det skolfoto dåra:P Haha blir väl antaglingen ful som vanligt:P
Men vi hade en ny fotograf som var väldigt bra tycker jag.
Efter skolan blev det en snabbis fika med Linda, sedan träffade jag Camillas mamma utanför Lindex.
Pratade med henne en stund sen gick jag även in och hälsade på Camilla som letade efter en Cardigan, inte en kofta!!:P haha Men vi hittade inte den. Sen promenerade jag med dem till Lövlundsvägen dit de hade flyttat. Vilket jag inte hade en aning om men men, jag och Camilla ses inte speciellt ofta så jag menar ofta man kan hålla koll.
Vi stog ganska länge jag snackade utanför Camillas hus, mycket trevligt måste jag säga. Länge sen man pratade med henne. Toppen tjej verkligen!! Sedan vandrade jag hem i kylan, heeelt ensam:P haha
Kom hem vid 17.00 och ca en halvtimma efter åkte jag och papps iväg på del 2 av våran handledar kurs.
Vi fick se en hemsk film om rattfylleri och jag tror jag var den enda som fällde en tår. (känslig?!?)
Så nu har papps sitt intyg, nu ska vi bara skicka in alla andra papper. Sen får ni se upp när ni är ute och går:P HAHA
Ville gå på bodyjamen idag men aa kursen var i vägen. Yvanna till och med frågade om jag inte kunde komma för att Maria hade sagt att jag hade sån härlig energi i tisdags:D Wiie
Sköööönt i morgon är det Fredag och på Lördag ska jag jobba för första gången på Svensleksaker.
KOM OCH KÖP LEKSAKER MEEEN VI SLÅR INTE IN ROCKRINGAR ELLER PULKOR, UPPFATTAT?

Kommentarer
Postat av: Rebb

jahaa, de e du som e tjurkärringen på svennes!
thahaha,:D pöös påre "stick in stick ut" :D

2007-10-19 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0