Shit what´s happening??

Elin har faskien inte skrivit blogg på två dagar, jag har inte hunnit typ:P
Fy skämst. Nu ska vi se, vad gjorde jag i tisdags?:P jag kommer typ seriöst inte ihåg. Det måste betyda att jag inte gjorde någonting typ. Jag sov iaf hos Victor. Vi slöade bara eller JOOO jag var på barnkalas försesten, käkade tårta och grejer:) as gott:D Idag var jag inte i skolan, är så jäkla förkyld, kände att jag inte orkade, huvudet vägde typ 10 kg mer än vanligt. Victor var ledig så vi klev upp halv 9, kekade frukost och tog en långprommis med chesar(vovven) Sedan kollade vi på en film och efter det åkte vi ner till nynsä för jag skulle på typ "jobbintervju" om man kan kalla det så. Det var så att igår ringde Lasse från Svensleksaker och frågade om jag ville jobba där. Kommer helt perfekt, behöver verkligen ett jobb. I alla fall, vi åkte hem till mig först så jag kunde fräscha upp mig lite sedan vid halv 2 åkte jag ner. Stod och snackade med Lasse i en halvtimma om en massa saker. Allmäna saker som om jag skulle ta körkort, hur det gick i skolan och massor. Jättetrevlig prick det där:) Så jag ska iaf dit och provjobba på onsdag kl 15.00-18.00. Det ska bli spännande. Efter det att jag hade pratat klart med Lasse gick jag hem till Linda med, Linda konno, Tilda och Matilda. Vi var inte där sålänge utan gick till konditoriet och fikade (ovanligt?) 

Blää orkar inte äns skriva:P är as trött, klockan är fan 00.31:S

GONATT!!!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0