SegSöndag:(

Usch, verkligen en seg Söndag. Ingenting som händer.
Ingenting bra på tv:n heller, + att jag har jätteont i ryggen nu eftersom jag sovit konstigt och suttit här för länge.
Inga roliga inne på msn, bara en dryg mupp som tror han är bäst. Sånna orkar man inte med. usch på dig.
Men det var en annan person som var inne förut, den var rolig, lite sådär yeah yeah wow wow:P hahaha:D (you know ;) haha
Nu i veckan är det skolfoto också, usch gillar inte sånt. Jag lyckas alltid bli ful.
Juste fick IG på engelska provet, jippie:P
Måste fixa nya p-piller också, asså jag orkar inte med allt, iaf inte i dagens läge. Jävla vädrets fel, kallt och BLÄ.
Det gör mig på dåligt humör, idag är jag verkligen en tjurkärring. Jag borde gå ut och ta en promenad men liksom orka frya ihjäl.

BAJS SÖNDAGAR!!!!!!!!!!

image30

Kommentarer
Postat av: jennis spännis

Hahahaha, ser att du kopierat bilden så den ser typ exakt ut som den bilden jag har som visningsbild nu på msn ... hedrad

2007-10-14 @ 20:38:34
Postat av: pöölin

GÖR DEN?!? tänkte jag inte äns på:P

2007-10-14 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0