Krulla Presentsnöre får en ny innebörd:D

Yes, började jobba kl 10, jobba idag med lasse och hans dotter Therese. Jättesöt tjej desutom jättetrevlig:D
Jobbet gick as fort, fullfart nästan hela tiden. Det var verkligen tur att jag studerade katalogen igår var en tant som kom in med en katalog och pekade på massa saker och jag visste exakt vart de var någon stans:D YEES..Jag har kommit på att det är jättekul att krulla present snören. Vi har en teori, att om vi krullar snören i förväg och sätter dem på disken går inslagningen mycket snabbare. Så varje gång jag såg att snörena började ta slut krullade jag massa nya. SÅ nu är jag pro:D haha
Blir jobb igen på fredag, förhoppningsvis fler dagar på lovet. Efter jobbet åkte jag bara hem och slakade. Kollade på en film, den där råttatoj eller vad den nu heter. Den med råttan som vill vara kock. Riktigt bra film måste jag säga.:D Planerade en tvkväll med Sara också, hon skicka sms vid halv 7 och bad mig komma ner. Men då hade jag inte ätit och jag ville ju liksom inte missa tunnbrödsrulle!!:P haha sedan hörde jag att någon satt och spelade keeboard så jag gick upp, då satt mamma där och såg skit lycklig ut:D hahah. La mig i sängen och fick direkt sällskap av vovvsan, hon la sig jättesött på mig nu får en bild längst ner:D haha
Sen kom victor och nu är det snart mat:D
wiiie:D


Kommentarer
Postat av: ems

hahaha ja krullade också presentsnören i förväg.. typ en miljon stycken på julen.. =D

2007-10-31 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0