FRIDAY:D

Så var det fredag igen, dagarna går så jäkla fort tycker jag. Idag blir det först lite skola sedan direkt ner och jobba. Haha jag tror jag har blivit favorit. Min boss sa att jag skulle få jobba bara varannan lördag. Jobbade förra lördagen så egentligen är denna helg en ledig helg. Men igår så ringde han och sa att jag gärna fick jobba nu på lördag med. Sedan ringde han igen och frågade om jag inte kunde jobba redan på fredag (idag allstå) Fasen, jag tackar inte nej till att få jobba, big no no:P Så idag blir det 4 timmars jobb efter skolan, sedan får jag se vad som händer. Både jag och Sara var sugna på fest, men vi får se vad som dyker upp. Ska trotts allt jobba kl 10 i morgon..men det funkade ju förra helgen. Börjar skolan om typ 40-50 minuter. Väntar på att Sara ska svara på mitt sms om hon är hemma eller ej. Jaja ska gå och borsta gaddarna nu.

Tjingeling:D





Sådär ja, nu sitter jag här igen, datanörd som jag är. Tog precis ett bad, det var as skönt:D
Det gick bra att jobba idag också, lite mer att göra en förra gången. JObbar ju i morgon med och både Lasse och Chalotter har informerat om att det kommer vara piss mycket folk. Jag tror Lasse var på dåliga-skämt-humör idag. Drog massa as dålig hahaha men det var rätt kul. Sista timma var det as lugnt, gick och letade efter alla grejer i katalogen så jag har nån koll på vart de är någon stans..
Yees ikväll blir det pizza:D MUMS..sen slak tror jag, orkar inte göra något tror jag. Vi får se:D

"jag vet, jag vet, jag vet" <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0