Fredag / Lördag


FREDAG:
Japps, igår var det egentligen planerat att bli en mys dag med Victor men neej neej. Efter skolan drog jag och Linda hem till Linda. Gjorde inte så mycket, försökte hitta en outfit till Linda eftersom hon skulle på fest på kvällen. Men det gick inte så bra. Alltså Linda hon har typ as mycket kläder fast enligt henne så är det ingenting bra. Så det blev inga kläder valda i första taget. Det blev lite misshandel på datorn och utbrott innan vi bestämde oss för att lägg allt åt sidan och gå ner och baka kokosbollar. Haha det blev lite hemmagjort recept men fy fasen vad goda de blev..MUMS. När vi satt och fikade ringde Victor och sa att han tänkte dissa mig och festa med timmy istället, jahapp tänkte jag. Vad ska jag göra så. Men då bjöd sötLinda med mig på festen hon skulle på. Så jag åkte hem för att fixa mig, fick låna en as skön jacka av Linda också. TACK TACK:D
Vid 21.00 blev jag upphämtad av Linda och hennes bror som skjutsade oss till festen. När vi kom dit så kände jag typ....ingen. Hade träffat Christoffer och Drelle en gång innan men det var inte mycket att hänga julgran i. Men det visade sig vara MYCKET trevliga flickor där som man fort började snacka med. Det blev lite dans på bordet och mycket snack. Tyvärr var jag och Linda tvungna att dra vid 24.00. Så Old neighbour hämtade upp oss och skjutsade hem mig. När de släppte mig på parkeringen kände jag inte alls för att gå hem. Så jag ringde en vän och fick en inbjudan till en liten ferre. Gick dit och träffade Linnea, Amanda, Edis, Agge och Niklas. Vi gjorde inte så mycket, satt och snacka och drack lite. Vid typ 02.30 började alla dra sig hemmåt. Fick sällis med Linnea och Edis en bit men sedan fick jag gå den långa kalla vägen hem heeeelt själv. HAHA:D
När jag kom hem låg Victor redan i sängen. Jag lyckades lägga mig utan att han vaknade och somnade ganska fort. Men sedan vaknade jag vid 07.00 pga att Victor snarkade som en dåååre. Då fick jag nog och gick upp till gästrummet och somnade om.


   

LÖRDAG:
"Sov inte länge då blir man butter" som Linda massa sa till Linda för någon vecka sen. Jag glev upp kl 09.13 idag eftersom jag skulle jobba på Svens Leksaker dag. Började kl 10, fick skjuts av papps ner.
Alltså det kommer in såååå söta barn på leksaksaffären skiiit gulliga:D
Idag kom även båda mina mentorer från 9:an in, mycket trevligt. Min minsta kusin också för den delen. Det var pga henne jag blev tvungen att slå in en skate board. Det är tamefan svårare än man kan tro. Men paketet blev ganska fint iaf:D Haha Japps, jobbade 4 timmar så vid 14.00 slutade jag. Då gick jag till Lindex och köpte ett läppglans och lite hårnålar. Sedan kom papps och hämtade mig, åkte hem och käkade mat sedan blev jag hämtad av Linda och Hultan. han släppte oss på stan eftersom Linda vill till Lindex. När vi precis glev innan för dörrarna säger kassörskan "Tjejer vi stänger nu" Skiit butter lät hon, fan vill ni inte ha kunder eller?!?!:P
Så vi knallade hem till henne, jag var inte speciellt rolig kan jag säga. Jag var sååå jäkla seg så när Linda och hennes mamma skulle och handla körde dom hem mig. När jag kom hem slocknade jag på soffan på två röda och vaknade 3 timmar av att mamma sitter och drar mig i tårna. WTF??:P haha
Och nu sitter jag här och försöker vaknade lite.
Får se vad som händer ikväll.
Tjingtjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0