Blää

Ja nu sitter jag här 06.52 eftersom jag var snäll och gick upp med Victor 05.30 idag. JIPPIE
Känner mig allmänt grinig idag, tror jag kommit in i nån dålig svacka just nu. Allting känns bara blä, finns vissa saker som är mer blä men vet inte vad jag ska göra åt det. Finns så många frågetecken överallt just nu, jag blir galen. Känns som att jag bara går runt och är tjurig när jag är hemma, i skolan är det typ bäst. Massa fina roliga människor de får gärna förgylla min vardag medan jag känner att familjen kan bara ta ett steg tillbaka och lämna mig ifred. Låter kanske hemskt men just nu så känner jag så, blir irriterad över minsta lilla, är allmänt spydig m.m
Fasen detta är inte likt Elin, hon är ju en glad tjej, wtf. Ryck upp dig PÖÖLIN!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0