Tosdag/Fredag/Lördag/Söndag

Japps idag blir det en liten sammanfattning över 4 dagar.
Hehe hoppas inte inlägger blir FÖÖR långt:D

Torsdag: Dagen börjar med att Jag går ner till Sara med vovvsan. Alice och Frida leker en timma typ. Skit sööta:D
Sedan hängde Sara med mig ner på stan för jag skulle hitta en present åt min bror. Det blev iofs mer shopping för henne än för mig:D Hon hittade en ny älskling. En liten hund med Boxningshandskar.  Men jag hittade iaf en bra prestent., Hoppas jag. Sara höll på att bli galen på mig för att jag valde så länge. När vi sedan åkte hem från centrum var båda as hungrig så det blev ett besök på fykanten. Tjockis oss. Nya älsklingen fick också vara med där hahaha:D
Sedan begav vi oss hem till mig. När vi gick upp för backen bestämde vi oss för att ha en liten girls night med sällskapsspel, godis och vin. Det blev inte så lyckat eftersom när vi hade kirrat viner och hämtat spelen hos Sara så att min Victor här när jag kom hem. Men det gjorde inte så mycket, han fick vara med och leka.
Vi spelade först alfapet. Victor vann, vi använde fan alla brickor:D Sedan spelade vi geni, gissa vem som vann?
JAAAAG ELIN SUSANNA AHLFORS! I´m sooo good!!:D
När klockan var kanske 12-1 åkte Sara hem till sin Victor eftersom min Victor tydligen skulle sova här. Efter denna kväll var jag pisstrött. Men kul hade vi:D hahaa

      

Fredag: Upp och jobba klockan 10.00. Fick skjuts ner av mamma:D
Lasse var först på lite dåligt humör sedan blev han helt plötsligt jättelusitg och skitglad:D
Haha det kom in två killar och letade efter en present till en 18årig tjej. Sorry grabbar med jag skrattade åt er hela dagen sen. Hahahaha:D Jobbade 8 timmar denna gång, så det blev matlåda till lunch:D Skiiit god mat, bandspagetti och hm jag vet inte vad det kallas, men det var iaf strimmlad fläskfilé, bacon, champinjoner och typ gräddsås i en röra typ:D Haha svårt att förklara. Men as gott var det. Efter jobbet blev jag hämtad av Victor, sedan drog han till ishallen. Jag gick ner till Sara för att kolla på hennes halloween dräkt. Blev sedan upphämtad av pappa när vi skulle käka. Jag ville också kolla på hockey, så Sara och jag åkte upp till ishallen, lagom till tredje perioder. det blev lika 4-4. Vet inte äns vilka nynäs spelade mot. Efter hockey hoppade vi in i Jockes bil begav vi oss till Bowlinghallen. Men på vägen dit blev vi stoppade av polisen på Shell. Fick så där i typ en kvart. Sedan fick vi åka igen. Sedan satt vi i Bowlinghallen ett tag. Jocke, Frida och Jessie bowlade. Vid 12 kanske ringde jag pappa och han kom och hämtade mig och Sara. Idag skulle iaf Sara få sova hos mig. Och så blev det. Men sedan vid typ 2-3 på natten ringer Victor och säger åt mig att gå och låsa upp dörren till honom för att han var utanför. Jahaopp tänkte jag. Skickade upp honom till gästsängen eftersom Sara låg i min säg. MOHAHAHA:D
Juuuste när vi var vid Bowlinghallen frågade jocke vad jag skulle göra på halloween. Ingenting sa jag eftersom det inte hände nått. Det tyckte han lät tråkigt så han bjöd in mig till deras Halloweenfest:D
Så det blev planering av dräkt den kvällen.

Lördag: Jag och Sara vaknade vid 09.00. Vid 10.00 skjutsade jag och mamma hem henne och åkte sedan till kvantum. Jag och sara hade kommit på att jag skulle vara en docka. Så jag köpte två par strumpbyxor, ett rosa diadem, en sån där fin grej man kan sätta på paket. Ni vet sån där typ "rosett". Äsch kan inte förklara.
När jag kom hem gick jag upp och väckte Victor, sedan var det lunch. Vid typ 3 åkte han hem och jag satte igång och lockade mitt hår. De tog typ en timma, snaaark. Sedan vid kvart över 4 åkte jag och sara hem till jocke. Där blev man genast satt i arbete. Fick hjälpa till att laga mat. På dagens meny stod det, Jockes-special-potatisgratäng och grillad fläskfilé. Jag kan säga att det var drag i gratängen. Men fy satan vad gott det blev. Efter maten blev det jag som fick diska, jag var faktist frivillig:D haha Sedan började jag och Sara göra oss i ordning. Jag had typ 7 liter smink på mig hahaha:D Sedan fick jag rycka in som lins-insättar-coach till frida. Hon skulle ha vita linser och fick inte in dom. Men med lite hjälp och tips så fick hon dit dom:D
Vi typ 8 började lite mer folk drälla in hos Frida. Massa roliga dräkter. Hela spicegirls var faktist där. Mycket roligt, Melanie B eller hur man nu stavar det, DU ROCKADE FETT;) hahaha:D
Blev även lekar under kvällen. Frågesoprt, Singstar och Twister. Mycket roligt. Men vid 11 snåret skulle alla bege sig ut på krogen. Jahopp sa jag och sara. Vad ska vi göra nu?? Vi gick först med Petra hem för hon skulle låna Saras polisdräkt. Sedan drog alla, då ringde vi till martin, gick sedan dit. Var inte så mycket drag där. Så vi gick ut igen. Hittade VKTR vid en busshållplats. Fastnade där ett tag. Sedan kom farbror konstapeln och tog hans dricka. (ena polisen var feting het btw;)) haha:D
Sedan drog alla, men jag och Sara blev kvar. Sara babblade i telefon med Victor i evigheter. Sedan kom kejio, och sedan gick jag hem. la mig i ett varmt bad och sedan la jag mig i sängen och sov.
SLUUUT:D

   



-Elin hit elin dit, Kan du inte snacka om något annat?!??!  HAHA:D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0