Torsdag

Hade klockan på 10 i morse och för en gångs skull var jag inte svintrött när jag vaknade. Det var helt sjukt skönt:)
Sedan åkte jag till skolan vid 11, mötte upp Linda och Yvanna för att keeeka lunch. När vi satt där kom även Linda konno glass och Matilda:) Mycket trevligt:) Fastnade dock med Linda Konno och Matilda när det andra gick på lektion. Vi satt där i öven en timma liksom, men fy fan vad jag garvade. Jag fick riktigt ont i magen. Speciellt åt Matildas teori om att man kunde ställa ut maten som blev över till alla uteliggare:P Gullig tanke Matilda.
Linda hade även uppmärksammat att vi fått typ 3-4 kineser i skolan och hon tyckte vi skulle dejta dem. HAHA:D
Sedan var det matte, fick lite gjort. Vi gick igenom olikheter, vilket var rätt lätt . Men som vanligt är det mycket roligare att prata med Linda liten Och my niggah Yvanna:)

Sedan var det dags för engelska, Monica gav mig en mördar blick och frågade vart jag var på svenskan. Som tur var kunde jag imponera lite på henne när vi skulle översätta lite meningar. *andas ut*
Vi skippade rasten mellan engelskan och kulturhistorian som vanligt. Blev en massa antecknande idag på kulturhistorian. Skrev fan 4st A4, uscha buscha. Vi slutade vid typ halv 4. Då sällskapade jag Sara i kaffeterian eftersom hon skulle ha utvecklingssamtal kl 4. När hennes päron äntligen kom satte jag mig i datasalen och väntade så jag kunde åka snålskjuts hem sen:D HAHA

Nu på kvällen har jag varit med Timmy, Victor och Sara. Vi kollade på någon konstig film. Skräckis men den var inte så läskig. Mest psyko liksom. Rätt värdelös. Nu kom vi precis hem och Victor hoppade in i duschen. Sedan är det sängdags.

IMORGON ÄR DET FREDAG IGEN:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0