Måndag

Yees måndag igen då. Gick faktist på den första lektionen idag, mycket ovanligt:P
Det var bra iaf, Monica gick igenom massa i section 3.
Sedan var det 2,5 timmars håltimma som gällde, lekte med Linda Liten:D
Kollade lite på när hon och de andra dansarna dansade. Sedan satte jag kurs mot musikhuset.

Gehör/musiklära och ljudtektik var det kvar på schemat. Båda lektionerna ganska slöa.
Sedan knatade jag hem till Saras mormor och morfar.
Jag , Sara och Emma ska spela in en skräckis där så vi skulle kolla om allting skulle funka och så.
Blev bjuden på jättegod gulashsoppa också, MUMMA:D
Sedan gick jag och Sara hem till sara och slöade lite mer. Sedan fick jag skjuts hem och sen dess har jag inte
gjort något vettigt alls. Suttit här, duschat aaa inte mycket mer.

JAG VILL HA SNÖBOLLSKRIG!!!!

Jaja i morrn är det heldag i the musichouse, matlåda som gäller. As god mat ska jag ha med mig:D:D
Aaaa that´s al for today liksom..

read me tooomooorrow:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0