FREEEEDAAAG

Tjuuhuuu...!
Idag är det freeeedag:D Wiiie...har dock en engelska läxa till idag som jag inte riktigt kan, eller rättare sagt inte kan alls, får plugga på det på svenskan. Fast där ska vi skriva egna skapelsemyter, hur nu det ska gå. Men men...Ingenting planerat för denna helg. Prata med "Linda konno glass" HAHA:D Om en fika på Lördag förmiddag vilket lät myyyycket mysiiiig:D HAHA:D
Igår daaa, torsdag! Hmm...inte den bästa dagen i skolan, bara bajs lektioner, men dagen gick väldigt fort iofs. Hahahah ni skulle sett min, Lindas, Yvannas och Berras teater, FYYYY FAN VAD VI VAR SNYGGA!!!!! Berras magrutelinne:D hahaha aa det var väldigt kul. Vi spelade upp myten om hefaistos nät:P Hahaha jag var Ares, Linda var Afrodite, Yvanna var helios och Berra var hefaistos.

Det var såhär...Afrodite var tillsammans med Hefaistos, men hon låg i smyg med Ares för att han var snygg och hade välskapta ben. Helios såg Ares och Afrodite ligga med varandra och sa det till Hefaistos. Då kom Hefaistos på en plan att han skulle säga att han skulle åla bort fast egentligen gick han till sin verkstad och smidde ett nät som skulle fånga afrodite och Ares mitt i sängen:P HAHA:D
Oj oj oj vad kul det var:D hahaha:D

     

Nej gottfolk, jag måste käka frukost och sedan vandra ner till Sara...Meeeeen read me later  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0