Freeedag

Började morgonen med ett bad, det var verkligen as skönt:) Sedan gick jag ner till Saras mormor och morfar där Sara väntade. Där bjöds det på frukost vilket var mycket trevligt:) Saras snälla morfar skjutsade oss till skolan också..tack tack:D Började med svenska och fick även reda på vad vi fick för omdömme på novell och dikt analyserna. Fick faktist jättebra omdömen, hon sa att min novellanalys låg på minst VG och dikten på g+. Men om man gemförde den med alla andras var det mycket mycket bra:) WIIE:D
Sedan var det lunch, där hände det inte så mycket spännande. sen var det engelska inte heller så spännande. 
Bara matte kvar, räknade faktist eller Erland hade genomgång och jag fattade faktist lite om linjära funtioner.   "Kors i taket". Efter skolan blev jag sur för att jag kom på att Victor hade mitt busskort så jag kunde inte åka ner på stan med Emma och Linda. Så jag gick hem och frös som en galning.
Men sedan kom sötnos Victor och körade ner mig hihih:D

Shoppade en julklapp till min farmor och snackade lite med min boss på leksaksaffären. Han satte upp mig på ännu mer tider, mycket bra:D Fikade sedan med Linda konno glass, Linda liten, Matilda och Emma. Mycket trevligt, åt en jättegod macka och drack en chilatte:) mums mums:D 

Vid 4 ringde Victor och frågade om jag ville åka med hem till Timmy och det lät ju trevligt tyckte jag. Men jag kan inte säga att jag var så trevlig när jag kom dit, det gick typ en halvtimma sen låg jag och toksov på soffan. Vaknar sedan av att Victor drar igång as hög musik på Timmys nya höglarare och kommer sedan för att klappa lite på mig men råkar då kliva på ALLA mina fingrar...AJ?!?!?!?! Jätteskönt väckning . JAG LOVAR

Vid typ 7 skulle Timmy iväg och jobba så då skjutsade Victor hem mig och åkte sedan hem.
När jag kom hem sen visade jag min julklapp som jag hade köpt och satte mig sedan ner och började slå in den. Mitt i allt kommer mamma med massa saker i famnen och säger "Slå in de här med!"  "What!?!?" Aja okej sa jag. Gud så fina paket det blev ujujuj:D Juste kom på för en stund sen att jag glömt min telefon hos Timmy, inte bra alls. usch usch och han kommer inte hem fören 4 i natt liksom. Får lösa det där i morgon...

image71

                                                                        Ååå så fina paket jag gjorde:D:D

Nu sitter jag här och har pisstråkigt, väntar på att IDOL ska börja igen så man får veta vilka som går till finalen.
börjar jobba i morgon kl 10 jippie:P

over and out;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0