Back to school

Hahaha första dagen i skolan gick inte så bra. Gick på......1,2,3,4.....NOLL lektioner. BAD ELIN BAD BAD BAD!! shame on me!! men jag var iaf i skolan:P hahahahah
Men men, från och med nu är det skärpning.
Efter "skolan" gick jag med Linda till röda korset, men det var ju stängt. Så jag var på väg att gå hem men då kom Linda bror förbi och han gick med på att skjutsa hem mig. Ända fram till dörren, nääästan:D Tack för det Fredrik!
Klockan sju blev det friskis med Linda. Var väl inte så jobbigt som jag mindes det men ganska kul iaf. Men sorry friskis, ni når inte upp till bodyjamens nivå så är det bara!
Nu sitter jag här och snacka med lite folk på msn, blir lite pilsk en bild jag ser. Haha den kommer där nere sen:D
Imorgon är det heldag i musikhuset som gäller, YEEAHJ bästa dagen på veckan:D



Asså MUMS


Kommentarer
Postat av: Jennsin

Du, ingen matlåda imorrn, det är pankakor i plugget ;) hihi ! PÖSS

2007-11-05 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0