wtf?

Alltså jag tror seriöst att min mamma tror att jag är typ 6 år fortfarande.
Jag har som kanske inte alla vet gjort slut med victor. Sen idag frågar mamma. "vem är du kär i nu da?"
HALLÅ?!?!?! låter som att jag är en lite unge som har haft en kille i en vecka och nu är kär i nån annan..
OMG alltså, hur dum får man bli.
Något som är kanske liiiite konsitgt är att han ska komma hit idag och vi ska äta tunnbrödsrulle och kolla film.
När jag sa det till mamma tyckte hon typ att jag var knäpp i huvet. ehm mamma har du glömt bort att man liksom
kan vara kompisar? Blir typ galen och vill skrika att hon är helt bombad men aa har lite mer respekt än så:P

Men blev iaf as irriterad:P

yeah yeah, har varít hemma från skolan idag med, har haft någon konstig magvärk sen igår, verkligen pissjobbigt.
Victor kommer väl snart, då ska vi keka sedan göra popcorn och slöa framför tv:n

I morgon har jag lite hemliga planer, får se hur det går och sedan på Fredan är det IDOL FINAL!!! Då jag kommer stå typ as nära alla idoler efter som jag ska se dem LIVE!! WIIIE:D:D:D Kommer bli fett kul:D

Lördag blir det upp kl 10 och jobba till två, sedan ta tåget in till stan för att shoppa julklappar med Natalie:D
Efter det så ska jag hem till min söta Linda konno glass och baka pepparkakor. JULSTÄMNING PÅ HÖG NIVÅ.
Söndag måste jag pallra mig till gröndalshallen för jag vill se ösmo dansskolas uppvisning. Får se vem jag ska lura med mig:)

nu var det slut i rutan, tuddeluuu:D

Kommentarer
Postat av: Linda Konno Glass

JAG VILL KOLLA PÅ DANSUPPVISING!

2007-12-05 @ 19:57:23
URL: http://lindakonno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0