Tordag

Redan torsdag alltså, skönt:) I morgon ska jag in på Idol finalen yeah yeah yeah;);)
Usch vi hade engelska prov idag, oförberätt. Det var verkligen as svårt.
Jag fattade ingenting:( Sedan tjaffsade jag med Victor över telefon idag på kulturhistorian.
Inte det roligaste. Vi slutade typ halv 4 eller nått tror jag. Då skulle jag Emma, Linda och Sara åka ner på stan.
Då gjorde jag det mest klantiga jag gjort i hela mitt liv typ.
Vi gick för ut till bussen, då upptäcker jag att jag inte har min plånbok och kom på att jag hade
lagt den i skåpet. Så jag springer tillbaka in och hämtar det och springer ut igen. När jag väl kommer ut
till busshållplatsen ska jag ta upp plånboken ur väskan. Tror ni att den låg där? NEJ jag hade lagt den uppepå
skåpet. Så jag fick springa in igen, och precis när jag började springa kommer bussen jag ska med. Så jag
kutar som en dåre och hinner iaf med bussen HAHAHA asså fy fan vad klantig man kan vara.
Jaja väl nere på stan så möter jag upp Victor för han ska få låna mitt busskort tills jullovet eftersom
han har tappat sitt. Vi åker runt lite i nynäs och snackar massa, fortfarande jobbigt allting.
Sedan när han skulle släppa av mig hemma så gav jag honom en kram och då började han gråta.
Usch alltså det var jättehemskt :( Vill bara att allt ska bli bra, så att han mår bra. hmm

Kekade middag med R idag också, mycket gott måste jag säga. Julmust och pepparkakor satt ju inte heller fel:)
Och nu är det mossa i adventsljusstaken också, fast det saknas lite svampar, men det får man leva med.
 Nu ska jag gå och lägga mig i sängen hade jag tänkt, i min stora säng:D
Jag vet inte om jag är konstig men jag gillar fan att sova själv. HAHA:D

yeah yeah good night folket;)

Kommentarer
Postat av: Rebb

so it's over and end up with Mr, Virre alltså?

2007-12-07 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0