Tisdag

Gick inte till skolan idag, pallade bara inte.
Lekte med Sara i studion, hon fotade hennes frisörs barn:) Skit söta små tjejer.
Sedan gick vi hem till Sara och började flytta saker eftersom sara och camilla ska
byta rum. Sedan kom Timmy då slakade vi mest. Vid typ halv 5 skjutsade han hem mig.
5 minuter efter att jag hade kommit hem kom victor för att hämta sin laddare.
Han var kvar till 5 då han skjutsade han mig till dansen. Åkte sedan direkt från dansen
hem till jonny eftersom han fyller år idag, HURRA HURRA på din 24års dag.

Nu sitter jag här, måste sova och äta egentligen. Men jag är varken hungrig eller trött.
Ändå har jag bara ätit en pirog vid 10, lite mat vid halv 5 och två brago kex. Inte alls
likt mig. Men jag ska iaf försöka sova nu..

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0