Näämen

Shit, inte skrivit sen i tisdag. Man kan ju tro att jag är en buzy woman liksom  ;) HAHA
Nu ska vi se, i onsdags hade vi luciatåg, jag köpte även lite julklappar:D
Tordags hade vi luciatåg i skolan, haha R var där och tittade. Usch as pinsamt. Det var iofs tur att han inte sa att han skulle kolla för då hade jag förmodligen varit ännu mer nervös:D Sedan skulle vi lussa på sjukhuset, vilket gick mycket bra måste jag säga. Vi slutade efter det, då var klockan typ 11. Då åkte jag och Linda till skolan och käkade sedan satt vi oss faktist och pluggade matte. Eller jag gjorde väl det iaf, Linda tröttnade efter 5 minuter typ. Blev mer pluggande sedan på kvällen, inte så mycket att berätta om.

Sååå nu har jag tagit de dagar jag missade. Idag är det fredag, eller har varit eftersom klockan nu är 01.03:)
Kom precis hem från mr R:) Har varit där en stund med Emma och Mattias:) Mycket trevligt, sitter här jag och började precis känna av vinet som vi drack.
Det har blivit lite julklappsshopping idag också. Åkte in till Farsta med Victor efter skolan:)
Hittade klappar till Papps, farfar och faster. Nu är det bara saker till  Andreas och Victor kvar. Har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa. Men det löser sig väl:)
Shoppade även en outfit tills i morgon. Det blev ett par "glansiga" leggins eller vad det nu heter. Och juste måste berätta. Jag hittade ett par i small som satt helt perfekt sen när jag kommer fram till kassan och ska betala hittade kassörskan en reva i dem och då ville hon inte sälja dem. "det måste ju finnas iaf ett par till small" tänkte jag. Tror ni att det fanns det? NEEEJ. Jävla makka fakka skit alltså. Fan vad sur jag var!!! Men jag måste säga tack till Victor som verkligen gjorde allt för att hålla mitt humör uppe:)Tack tack:) Och till slut bestämde jag mig för att ta ett par medium. De är lite för stora i midjan och nere vid vaderna men det får vara så...köpte även en jättefin stor t-shirt med svart och rosa tryck:)
Fick en present av R också:) en liten hudkräm, jättefin och luktade gott. Tack så mycket:D

I morgon blir det massa fika, först släkt sedan vänner. Blev lite partaj på kvällen här sen förmodligen.
Nu tänkte jag faktist gå och ta bort sminket och sova. Är verkligen as trött.

Och btw JAG FYLLER ÅR IDAG DEN 15DEVEMBER!! ETT GRATTIS SKULLE SITTA FINT. HURRA FÖR MIG:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0