Miss i planeringen.

Var lite segt att gå upp idag kl 9 men det gick bra.
Victor ringde typ 10 över och frågade om jag ville käka frulle
med honom på konditoriet innan jobbet. Och det lät ju trevlig så why not liksom:)
Blev en feting macka med kycklingröra och en Chilatte. Och GullVictor bjussade, Tack så mycket:D
Jag hade räknat med att få betala för mig själv men nej nej där hade jag fel.
Började jobba kl 10, det flöt på som vanligt. Haha varken jag eller Lasse hade mat med oss
så vi delade på en Pizza, HAHA blev bjuden på den med, Tack Lasse:) Slapp jag svälta

Juste jag hade värsta välplanerad dag idag ju, först skulle jag jobba sedan åka direkt in till stan
och julhandla med Natalie och sedan hem till Linda Glass och baka pepparkakor:)
Slutade jobbet kl 2 och sprang då ner till tåget, men har sån otur att tåget åker precis när jag kommer
ner till stationen, lagom surt!! Så nu är min och Natalies date ombokad. Det blev på fredag istället:)

Ringde pappa så han kunde hämta mig, började knata upp till Centrum, stötte på Matilda:D
Mycket trevligt, det var synd att jag redan hade ringt mig pappa annars hade vi kunnat ta en fika.
Attans! Blev lite snack inför kvällen iaf:)
Nu sitter jag här och har fixat mig inför kvällen, man skulle ju vara juligt klädd så nu sitter det
julkular i mina små öron;) HAHA rätt sött, tyckte att jag skulle använda min kreativa sida lite.

Slänger nog upp lite bilder från kvällen i morgon eller senare i kväll:)

TJING TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0