jag är så jävla dum i huvet

alltså hur tänker jag, hur fan i helvete tänker jag.
var det värt det? jag ångrade mig inte fören nu när jag insåg att jag
förlorar någon som betyder sjukt mycket för mig. Man kan undra hur
jag kan sitta och säga att en person betyder mycket när man behandlar den som skit.
Men det gör denna person. han är en sån man inte kan leva med men inte absolut inte utan heller.
men jag har bara mig själv att skylla. Jag förtjänar det så jävla hårt.
Och ordet förlåt hjälper aboslut inte. Men jag är så jävla ledsen, kan inte förklara hur ledsen jag är
heller eftersom mina ord är lika mycket värda som luft. Jag är en jävla skit.
It´s to late to apologize.
Varför är det alltid så lätt att vara efterklok? Och man fattar aldrig vad man har fören man förlorar det.
Jag skulle gått i kloster som jag sa från början. FAN ockå. Just nu hatar jag mig själv.
Och inte nog med det så är min plånbok borta också ännu bätter.
Hade liksom bankomatkort, legg, busskort, presentkort, 1300 kr m.m. JÄÄVLIGT lyckat.
Jag skulle ha åkte ut till muskö istället, då hade inget av det här hänt. som sagt, efterklok.

The only thing I can do is to put the blame on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0