IDOL:)

Ja igår var jag ju inne på IDOL:D:D
Det var så grymt bra, jag stod fan längst framme vid scenen:D
Helt sjukt kuuul:D:D Alla var så bra, och en hi fi med kishti satt ju inte fel heller:D
Alla Idoler var så söta så;) HAHA
Sedan var ju även Danny och Kelly klakson där också:)

JUUUSST jag har sett marie picasso rätt upp i röven, det är inte varje dag det händer.
Alltså snacka om blondin, om man har en kort klänning så kan man ju för fan inte buga. PUCKO!!

Efter IDOL blev det hem till en tjej som hette betty och sjunga lite singstar, mycket rolig.
Blev även lite dricka, kanske mindre bra med tanke på att jag skulle upp och jobba dagen efter,
Kom hem typ halv tre, JIPPIE! HAHA:D Men det var nice:D
Måste säga att IDOL Christoffer blev en lite favorit, han var den ända av idolerna som satte kom fram
och pratade med alla efter hela finalen:) Mycket omtyckt:)

VERKLIGEN EN AS NICE KVÄLL:D:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att du fick se alla idolerna :)
själv har jag oxå gjort det (a)
spana in min blogg o kommentera vettja,
kram

2007-12-08 @ 17:25:21
URL: http://annqas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0