Dåligt av mig...

gud vad jag har blivit dålig på att blogga må jag säga. Jag skrev ju as långt varje dag förut. Jag måste ha blivit lat.:P
jaja hmm nu ska vi se, det har inte hänt såå mycket förutom att jag har fyllt år typ. Har träffat Victor och mr R lite:)
Ehm jaja måste berätta om min födelsedag som blev otroligt lyckad:)

Det blev först fika med släkten vid typ 3. Då fick jag en jacka, en halsduk, ett presentkort på gina på 500kr och ett på H&M på 500kr och en tröja. Massa gott fika, sedan vid 7 började alla vänner glida in, alla utom Amanda kom. Vilket var väldigt synd tycker jag:( Hm vad fick jag då?

Underkläder, bowling och biobesök av Victor
Armband, ansiktsmasker och nån badgrej av jennis och berra.
HAHA glamour make-up set av Yvanna (typ åldesgrupp 3 år kanske) HAHAHA mycket fint, men fick även en choklaskaka och två jättefina ljus.
En paradisask av Matilda & Linda konno glass
Ett par leggins av Linda konno glass
Navelsmycke av Johanna
Ansiktskräm av mr R
En två och nån skum badsak av Sara och Emma
KIDNAPPNING AV ?!?!?

Och det är kidnappningen jag ska berätta om. Vi satt lugnt och fint och fikade, Sara Timmy och Emma hade dragit. Jag blev självklart lite putt på dem eftersom det ändå var min födelsedag:( Men alla andra var ju kvar så det var ju lugnt. Mitt i allt plingar det på dörren och jag tänkte "vad nu? vem kommer nu? Alla är ju här" Så jag gick till dörren då hade pappa redan öppnat dörren lite. Och plötsligt så rycker en kille upp dörren, springer in och drar en stor blå platspåse över mig. Han har mössa, solbrillor och halsduk för ansiktet så jag såg inte vem det var. Han bär ut mig i en bil och den gasar iväg. Alltså fatta vilka tankar som flög runt i huvet på mig och det ända jag fick fram var " Jag har inga skor" Det var en person som körde och min kidnappare satt där bak och höll i mig typ. Jag hade några misstänka: Timmy, Bolle, Mr R, Min bror eller någon helt främmande människa som seriöst hade kidnappat mig och skulle typ våldta mig eller något liknande. Jag vet inte hur länge jag satt i den där bilen med efter ett tag stannade den. Då drog kidnapparen ut mig ur bilen och började snurra runt mig. Sedan ledde han mig en bit och kastade sedan upp mig på axeln. Sedan hör jag massa fnitter och viskningar och sedan tömmer denna kidnappare ut mig ur plastpåsen och då ser jag att jag är hemma hos timmy och att ALLA som var hos mig från början stod där och alla skrek "ÖVERRASKNING" HAHAHA:D fy fan vad kul det var. Jag blev så jäkla glad:D:D
Och det var Sara och Victor som typ hade planerat allt. Så alla hade vetat om att jag skulle bli kidnappad ganska länge. Blir lite stolt över alla att de kunde hålla tyst:P HAHA. Sedan blev det en jätterolig kväll med massa folk, massa skratt och mycket alkohol. Kunde inte blivit en bättre födelsedag måste jag säga!

   

TACK ALLA SOM VAR DÄR OCH GJORDE MIN FÖDELSEDAG TILL DEN BÄSTA NÅGONSIN!!
MASSA KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Linda Konno Glass

Hallå! chokladen var från oss båda!

2007-12-18 @ 17:47:25
URL: http://lindakonno.blogg.se
Postat av: sara

så lite så ;P haha

2007-12-18 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0